اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد
سرخط خبرها

نگرانی هواداران استقلال از اظهارات مجیدی| استقلال با این حواشی به کجا می‌رود؟

  • کد خبر: ۹۸۳۰۲
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
نگرانی هواداران استقلال از اظهارات مجیدی| استقلال با این حواشی به کجا می‌رود؟
اظهارات اخیر فرهاد مجیدی که غیر مستفیم امیرقلعه نویی را هدف قرار داده باعث دلخوری بسیاری از هواداران این باشگاه شده و آن‌ها در فضای مجازی نگرانی خود از ادامه این روند را بیان کرده‌اند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، فرهاد مجیدی قبل و بعد از بازی با هوادار اظهاراتی انجام داد که کاملاً روشن بود روی سخنش با کیست. او حتی برای اینکه منظور از صحبت‌های اخیرش را صریح‌تر بیان کند قهرمانی‌های پرسپولیس در سال‌های اخیر را حاصل زحمات یحیی گل‌محمدی و بازیکنان این تیم دانست تا مشخص شود که هدف از بیان این صحبت‌ها چه کسی است. البته سرمربی استقلال در ماجرای گل‌گهر هم اظهارات مشابهی انجام داده بود که نشان می‌داد یک دعوای پنهان را با امیر قلعه‌نویی آغاز کرده است.

 اما آیا هواداران استقلال از به وجود آمدن این فضا احساس خوبی دارند؟ واقعیت این است که اظهارات اخیر فرهاد مجیدی بشدت باعث ناراحتی هواداران این باشگاه شده است. هوادارانی که می‌دانند روی سخن سرمربی تیم‌شان امیر قلعه‌نویی است و دوست ندارند دعوای فرهاد با مربی سابقش باعث زیر سؤال رفتن برخی قهرمانی‌های استقلال در لیگ برتر شود. حتی از مجیدی خواسته شده این ماجرا را بیش از این کش ندهد تا به نوعی بهانه دست رقیب نیفتد. هرچند که این اتفاق هم رخ داده و صفحات منتسب به هواداران پرسپولیس با به تصویر کشیدن چهره مجیدی در کنار قلعه‌نویی کل قهرمانی‌های استقلال در لیگ برتر را زیر سؤال برده‌اند. به هر حال وقتی مجیدی که خود یک استقلالی است چنین جملاتی را به زبان می‌آورد طبیعی است که نمی‌شود از جبهه رقیب انتظار داشت که به قهرمانی‌های استقلال در لیگ برتر احترام گذاشته شود. شاید لازم باشد که مدیران باشگاه استقلال در این راستا پا پیش بگذارند و اخطاری جدی به مجیدی بدهند تا بیش از این برای استقلال حاشیه ایجاد نکند، آن هم تیمی که در صدر جدول حضور دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->